6 клас. Англійська мова
Урок 1. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 1. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 1. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 2. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 2. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 2. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 3. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 3. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 3. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 4. Країна, мова якої вивчається

Урок 4. Країна, мова якої вивчається

Урок 4. Країна, мова якої вивчається

Урок 5. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 5. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 5. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 6. Проектна робота

Урок 6. Проектна робота

Урок 6. Проектна робота

Урок 7. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 7. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 7. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 9. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 9. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 9. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 10. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 10. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 10. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 11. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 11. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 11. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 13. Розвиток умінь аудіювання

Урок 13. Розвиток умінь аудіювання

Урок 13. Розвиток умінь аудіювання

Урок 14. Розвиток умінь читання

Урок 14. Розвиток умінь читання

Урок 14. Розвиток умінь читання

Урок 15. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 15. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 15. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 16. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 16. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 16. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 1. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 1. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 1. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 2. Країна, мова якої вивчається. Частина №1

Урок 2. Країна, мова якої вивчається. Частина №1

Урок 2. Країна, мова якої вивчається. Частина №1

Урок 3. Країна, мова якої вивчається. Частина №2

Урок 3. Країна, мова якої вивчається. Частина №2

Урок 3. Країна, мова якої вивчається. Частина №2

Урок 4. Проєктна робота

Урок 4. Проєктна робота

Урок 4. Проєктна робота

Урок 5. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 5. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 5. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 6. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 6. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 6. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 7. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 7. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 7. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 9. Розвиток умінь аудіювання

Урок 9. Розвиток умінь аудіювання

Урок 9. Розвиток умінь аудіювання

Урок 10. Країна, мова якої вивчається. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 10. Країна, мова якої вивчається. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 10. Країна, мова якої вивчається. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 11. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 11. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 11. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 13. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 13. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 13. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 14. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 14. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 14. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 15. Розвиток умінь аудіювання

Урок 15. Розвиток умінь аудіювання

Урок 15. Розвиток умінь аудіювання

Урок 16. Розвиток умінь читання

Урок 16. Розвиток умінь читання

Урок 16. Розвиток умінь читання

Урок 17. Усна мовленнєва взаємодія (монолог/діалог). Країна, мова якої вивчається

Урок 17. Усна мовленнєва взаємодія (монолог/діалог). Країна, мова якої вивчається

Урок 17. Усна мовленнєва взаємодія (монолог/діалог). Країна, мова якої вивчається

Урок 18. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота). Проєктна робота

Урок 18. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота). Проєктна робота

Урок 18. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота). Проєктна робота

Урок 19. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 19. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 19. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 20. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 20. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 20. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

2020Школа онлайн, Пізнавальні, Освіта, Україна
Full HD250 хвилин
Всеукраїнська школа онлайн – спільний проєкт Офісу Президента України, Міністерства освіти та науки, Комітет ВРУ з питань освіти, науки та інновацій і громадської спілки «Освіторія» та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).
Доступно на пристроях
iOS
Android
Smart TV
Приставки
Переклад
Українська
Контент, наданий MEGOGO

Відносно контенту (аудіовізуальні, музичні твори, фонограми, відеограми, графічні, текстові та інші матеріали), який містить маркування «Контент, наданий MEGOGO», послуги з доступу Абоненту до вказаного контенту надаються Товариством з обмеженою відповідальністю «Мегого» (Код ЄДРПОУ: 38347009, місцезнаходження: 04080, Україна, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, буд. 18 В).

Дивіться також

1 клас. Українська мова

1 клас. Українська мова

2 клас. Наука

2 клас. Наука

2 клас. Мистецтво

2 клас. Мистецтво

3 клас. Математика

3 клас. Математика

4 клас. Українська мова

4 клас. Українська мова

4 клас. Наука

4 клас. Наука

5 клас. Природознавство

5 клас. Природознавство

6 клас. Біологія

6 клас. Біологія

6 клас. Англійська мова

6 клас. Англійська мова

7 клас. Мистецтво

7 клас. Мистецтво

7 клас. Геометрія

7 клас. Геометрія

7 клас. Історія України

7 клас. Історія України

7 клас. Українська мова

7 клас. Українська мова

8 клас. Геометрія

8 клас. Геометрія

8 клас. Українська мова

8 клас. Українська мова

9 клас. Хімія

9 клас. Хімія

9 клас. Географія

9 клас. Географія

9 клас. Історія України

9 клас. Історія України

9 клас. Українська мова

9 клас. Українська мова

10 клас. Хімія

10 клас. Хімія

10 клас. Геометрія

10 клас. Геометрія

11 клас. Українська мова

11 клас. Українська мова

1 клас. Математика

1 клас. Математика

3-6 років: грамота

3-6 років: грамота

6-9 років: математика

6-9 років: математика

Малювання

Малювання