6 клас. Англійська мова
Урок 1. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 1. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 1. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 2. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 2. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 2. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 3. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 3. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 3. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 4. Країна, мова якої вивчається

Урок 4. Країна, мова якої вивчається

Урок 4. Країна, мова якої вивчається

Урок 5. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 5. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 5. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 6. Проектна робота

Урок 6. Проектна робота

Урок 6. Проектна робота

Урок 7. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 7. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 7. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 9. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 9. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 9. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 10. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 10. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 10. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 11. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 11. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 11. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 13. Розвиток умінь аудіювання

Урок 13. Розвиток умінь аудіювання

Урок 13. Розвиток умінь аудіювання

Урок 14. Розвиток умінь читання

Урок 14. Розвиток умінь читання

Урок 14. Розвиток умінь читання

Урок 15. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 15. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 15. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 16. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 16. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 16. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 1. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 1. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 1. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 2. Країна, мова якої вивчається. Частина №1

Урок 2. Країна, мова якої вивчається. Частина №1

Урок 2. Країна, мова якої вивчається. Частина №1

Урок 3. Країна, мова якої вивчається. Частина №2

Урок 3. Країна, мова якої вивчається. Частина №2

Урок 3. Країна, мова якої вивчається. Частина №2

Урок 4. Проєктна робота

Урок 4. Проєктна робота

Урок 4. Проєктна робота

Урок 5. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 5. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 5. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 6. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 6. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 6. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 7. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 7. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 7. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 9. Розвиток умінь аудіювання

Урок 9. Розвиток умінь аудіювання

Урок 9. Розвиток умінь аудіювання

Урок 10. Країна, мова якої вивчається. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 10. Країна, мова якої вивчається. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 10. Країна, мова якої вивчається. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 11. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 11. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 11. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 13. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 13. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 13. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур

Урок 14. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 14. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 14. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах

Урок 15. Розвиток умінь аудіювання

Урок 15. Розвиток умінь аудіювання

Урок 15. Розвиток умінь аудіювання

Урок 16. Розвиток умінь читання

Урок 16. Розвиток умінь читання

Урок 16. Розвиток умінь читання

Урок 17. Усна мовленнєва взаємодія (монолог/діалог). Країна, мова якої вивчається

Урок 17. Усна мовленнєва взаємодія (монолог/діалог). Країна, мова якої вивчається

Урок 17. Усна мовленнєва взаємодія (монолог/діалог). Країна, мова якої вивчається

Урок 18. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота). Проєктна робота

Урок 18. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота). Проєктна робота

Урок 18. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота). Проєктна робота

Урок 19. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 19. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 19. Уведення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 20. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 20. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

Урок 20. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур

2020Школа онлайн, Пізнавальні, Освіта, Україна
Full HD250 хвилин
Всеукраїнська школа онлайн – спільний проєкт Офісу Президента України, Міністерства освіти та науки, Комітет ВРУ з питань освіти, науки та інновацій і громадської спілки «Освіторія» та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).
Доступно на пристроях
iOS
Android
Smart TV
Приставки
Переклад
Українська
Контент, наданий VIASAT

Відносно контенту (аудіовізуальні, музичні твори, фонограми, відеограми, графічні, текстові та інші матеріали), який містить маркування «Контент, наданий VIASAT», послуги з доступу Абоненту до вказаного контенту надаються Товариством з обмеженою відповідальністю «Віасат Україна» (Код ЄДРПОУ: 36125042, місцезнаходження: 01054, Україна, м. Київ, вул. Тургеневська, буд. 15).

Дивіться також

3 клас. Математика

3 клас. Математика

4 клас. Математика

4 клас. Математика

4 клас. Мистецтво

4 клас. Мистецтво

5 клас. Природознавство

5 клас. Природознавство

6 клас. Українська мова

6 клас. Українська мова

7 клас. Алгебра

7 клас. Алгебра

7 клас. Мистецтво

7 клас. Мистецтво

7 клас. Біологія

7 клас. Біологія

7 клас. Історія України

7 клас. Історія України

7 клас. Фізика

7 клас. Фізика

7 клас. Українська мова

7 клас. Українська мова

8 клас. Мистецтво

8 клас. Мистецтво

8 клас. Англійська мова

8 клас. Англійська мова

9 клас. Алгебра

9 клас. Алгебра

9 клас. Мистецтво

9 клас. Мистецтво

9 клас. Хімія

9 клас. Хімія

9 клас. Історія України

9 клас. Історія України

9 клас. Українська мова

9 клас. Українська мова

10 клас. Англійська мова

10 клас. Англійська мова

10 клас. Географія

10 клас. Географія

11 клас. Геометрія

11 клас. Геометрія

11 клас. Історія України

11 клас. Історія України

11 клас. Українська мова

11 клас. Українська мова

3-6 років: грамота

3-6 років: грамота

Малювання

Малювання

Пізнаємо світ

Пізнаємо світ